Register immediately
View: 1188|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

White Screen, Client.exe Stop Responding etc ... (Possible Solutions)

[Copy link]

0

Threads

6

505

Credits

Lv.4 Intermediate Member

Rank: 3Rank: 3

Credits
505
Jump to specified page
The Landlord
Post time 2018-7-8 18:40:06 | Show the author posts only Reply Awards |Descending |Read mode
Feedback
In-Game Name: YakuYT
Player ID: 10001364
Server: US server (Mobile)
Edited by YakuGames at 2018-7-8 19:03

English (US)Hi everyone, I came here in this post to try to help all this new community of the game Creative Destruction. We can see that the game was released less than a week ago, but already has a huge community and many of you are having some problems like;

White Screen, Transparent Screen, Error while trying to log in, Client.exe stopped working.

I am a creator of content and I bring daily videos on my channel on youtube and I am receiving a lot of feedback in the comments regarding this huge incompatibility with the game.

So in order to try to organize and help this whole community, I created this topic where we will be able to follow and comment on the problems and possible solutions that they may have. After all, it will not do us any good to create different topics with the same titles and unanswered subjects. We will use this as the principal so that we can communicate, regardless of the region where we live.

We will use the English language as standard to communicate and facilitate communication with the moderators and developers of the game.

I am doing several tests with players who are having problems, asking to make updates on their video drivers and windows drivers in general to the point of finding a solution, as soon as we get it, I will communicate to you right here in this post.

Thank you for your attention and have a great day!

Portuguese (BR)
Olá pessoal, venho aqui nesse post tentar ajudar toda essa nova comunidade do game Creative Destruction. Podemos perceber que o jogo foi lançado a menos de uma semana, más já possui uma comunidade enorme e muitos de vocês estão tendo alguns problemas como;

Tela Branca, Tela Transparente, Erro ao tentar fazer o Login, Client.exe Parou de funcionar.

Eu, um sou um criador de conteúdo e trago vídeos diários em meu canal no youtube estou recebendo um enorme feedback nos comentários a respeito dessa enorme incompatibilidade com o game.

Então afim de tentar organizar e ajudar toda essa enorme comunidade, criei este tópico onde iremos poder  seguir e comentar sobre os problemas e possíveis soluções que os mesmo possam ter. Afinal, não irá adiantar de nada ficarmos criando diversos topicos com mesmos titulos e assuntos sem resposta. Vamos utilizar este como principal para podermos nos comunicar, independente da região onde moramos.

Vamos utilizar como padrão a lingua inglesa para nos comunicar e facilitar a comunicação com os moderadores e desenvolvedores do game.

Estou fazendo vários testes com jogadores que estão tendo problemas, pedindo para fazerem atualizações em seus drivers de video e drivers do windows em geral a ponto de encontra uma solução, assim que obtivermos, eu irei comunicar a vocês aqui mesmo nesse post.

Obrigado a atenção de vocês e tenham um ótimo dia!

Youtube Channel Yaku Games

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register immediately

Points Rules

Privacy Policy|Creative-Destruction  

2019-12-12 05:24 GMT-5 , Processed in 0.024288 second(s), 22 queries .