Register immediately
View: 1114|Reply: 0
Print Prev. thread Next thread

HOW FIX BLANK SCREEN ERROR (WINDOWS 8/10)

[Copy link]

1

Threads

4

Posts

11

Credits

Lv.2 Fresh Member

Rank: 1

Credits
11
Jump to specified page
The Landlord
Post time 2018-7-9 09:19:00 | Show the author posts only Reply Awards |Descending |Read mode
Feedback
In-Game Name: dadario
Player ID: 10040214
Server: US server (Mobile)
English:

Step 1. The first step is to run Powershell as Administrator. To do this, right-click on the start menu and choose Windows Powershell (Admin).

Step 2. When the blue screen opens, type: wsreset.exe and hit enter.

Step 3. Go to the Microsoft Store, go to your account in the upper right corner and click "Exit"

Step 4. Go back to your account location and log in to the Windows Store.

Step 5. Restart your computer.

Step 6. When rebooting it will take a while to open, this is normal. It is recreating the Microsoft Store cache.

Step 7. Disable your Antivirus and start the game Creative Destruction.

Step 8. Principal! Wait for the game to start and resize the window so that it is smaller than the original size.

Step 9. Now click on any login option and wait (preferably use Facebook's).

Creative Destruction will start. If you login and can not start the game, wait a few seconds and click "Tap to enter the game", even if the login screen is in front.

Then when you open the game again, you will see a screen like that.


- Conclusion

The problem with starting Creative Destruction is not related to the game, but rather the login options that are integrated with Windows 8/10. These APIs "bug" when trying to start the game. What we did was clear the cache of these integrated login options, allowing the game to start.

Sorry for my bad english

-------------------------------------------------

Português

Passo 1. O primeiro passo é executar o Powershell como Administrador. Para isso, clique com o botão direto em cima do menu iniciar e escolha a opção Windows Powershell (Admin).

Passo 2. Quando a tela azul abrir, digite: wsreset.exe e tecle enter.

Passo 3.Vá na Microsoft Store, Acesse o sua conta no canto superior direto e clique em “Sair”

Passo 4. Volte novamente no local da sua conta e faça o login na Windows Store.

Passo 5. Reinicie o seu computador.

Passo 6. Ao reiniciar ele vai demorar um pouco para abrir, isso é normal.Ele está recriando o cache da Microsoft Store.

Passo 7. Desative o seu Antivírus e inicie o jogo Creative Destruction.

Passo 8. Princial Espere o jogo iniciar e redimensione a janela de modo a ficar menor que o tamanho original.

Passo 9. Agora clique em qualquer opção de login e aguarde (de preferência use a do Facebook).

Pronto, Creative Destruction irá iniciar. Caso você se logue e não consiga iniciar o game, aguarde alguns segundos e clique em “Toque p/ entrar no jogo”, mesmo que a tela de login esteja na frente.

Depois ao abrir o jogo novamente, você verá uma tela assim.

– Conclusão

O problema ao iniciar Creative Destruction, não está relacionado ao jogo, mas sim, as opções de login que são integradas ao Windows 8/10. Essas APIs “bugam” ao tentar iniciar o game. O que fizemos foi limpar o cache dessas opções integradas de login, permitindo que o jogo inicie.

Fonte: https://www.mobilegamer.com.br/2 ... a-branca-login.html



Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register immediately

Points Rules

Privacy Policy|Creative-Destruction  

2019-11-19 22:57 GMT-5 , Processed in 0.025115 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.3

© 2001-2017 Comsenz Inc.

Quick Reply To Top Return to the list