Register immediately
12
Return to list New
Author: ElJony
Print Prev. thread Next thread

Agregen la M16 la Kar98 y la P90 Pls

[Copy link]

5

Threads

316

744

Credits

Lv.4 Intermediate Member

Rank: 3Rank: 3

Credits
744
11#
Post time 2019-1-1 21:55:23 | Show the author posts only
Hola. Estas armas son públicas, y en la mayoría de los juegos online se encuentran.
Me gustaría que añadan armas reales, y de las que sugeriste me gustaría alguna arma m4.
Saludos.
Reply

Use magic Report

9

Threads

106

648

Credits

Lv.4 Intermediate Member

Credits
648
12#
 Author| Post time 2019-1-2 14:22:39 | Show the author posts only
VENPRO replied at 2019-1-1 21:55
Hola. Estas armas son públicas, y en la mayoría de los juegos online se encuentran.
Me gustaría q ...

dale a suport para q lo vean XD
Reply

Use magic Report

41

Threads

72

316

Credits

Lv.3 Junior Member

Rank: 2

Credits
316
13#
Post time 2019-1-2 20:32:26 | Show the author posts only
Edited by Not_C4 at 2019-1-2 20:34
ElJony replied at 2018-12-30 11:09
yo estoy hablando de armas no de picos las armas no son creadas al 100% por epic games, y el pico e ...

tienes razon con lo de los martillos pero si hablamos de armas entonces epic games no puede denunciar a los de C.D ya que las armas no tienen nada de "plagio" o "inspiracion" del fortnite,si PUBG Mobile,Free Fire,el PUBG de pc,Fortnite y H1Z1 tienen estas armas entonceeees ¿porque no deberian de implementarse en C.D? ¿si ellos pueden porque los de C.D no?
tranquilos amigos no quiero que piensen que estoy discutiendo,yo solo estoy apoyando a ElJoy y dando mi opinion con respecto al asunto de epic games con lo que paso con fortcraft :v
Reply

Use magic Report

9

Threads

106

648

Credits

Lv.4 Intermediate Member

Credits
648
14#
 Author| Post time 2019-1-2 20:47:32 | Show the author posts only
Not_C4 replied at 2019-1-2 20:32
tienes razon con lo de los martillos pero si hablamos de armas entonces epic games no puede denunci ...

Correcto bro
Reply

Use magic Report

122

Threads

2298

5162

Credits

Lv.7 Gold Member

Rank: 6Rank: 6

Credits
5162
15#
Post time 2021-11-28 12:38:33 | Show the author posts only

Top Dog Trainer Info

To the guy inquiring about dog handler training courses near me, dog training courses online orange county, happy hounds dog training stockport,  I highly recommend this high rated dog protection training advice or dog training classes east london, therapy dog training london ontario, dog trainer bristol va, how much does retriever training cost, dog training classes north london, and don't forget this great dog protection training tips as well as dog training college station, are dog trainers in demand, dog training shock collars petsmart, dog trainer courses kent, dog training near me one to one, on top of this high rated K9 training blog which is also great. Also have a look at this great dog trainer link on top of balanced dog trainers london, dog training classes in wyken coventry, dog trainers south liverpool, dog training treat pouch kmart, dog training courses college, on top of this recommended dog trainer details on top of dog training collars and leads, natural puppy training treats orange county, dog training collars ebay, best online dog training courses orange county, in home dog training manchester nh, and don't forget high rated K9 training details which is also worth a look. I also suggest this great K9 training forum not to mention dog training classes near me, norwich dog training school norwich, do dog trainers make good money, k9 protection dog training near me, dog trainer manchester tn, alongside all this useful K9 training details alongside all dog trainers near me cost, dog training lead to stop pulling, dog training courses manchester, dog agility training college station tx, dog obedience school ipswich, on top of awesome dog protection training blog which is also great. Finally, have a look at this cool K9 training forum for good measure. Check o_obutfasttips and more Awesome เบทฟิก Advice 1824d6e
Reply

Use magic Report

6

Threads

30

100

Credits

Lv.3 Junior Member

Credits
100
16#
Post time 2021-12-2 08:01:54 | Show the author posts only
Про фотообои ты сможешь найти здесь https://artpolygraf.ru/vybor_fotooboev_po_tematike/cvety-1/ на этом сайте. Я очень доволен они продают очень много разных фотообоев я у них брал себе Сакура очень мне понравилось. Я сам очень много узнал с помощью этого сайта мне понравилось поэтому рекомендую не пожалеешь и много нового узнаешь. Он качественный и не подведет вас.
Reply

Use magic Report

6

Threads

30

100

Credits

Lv.3 Junior Member

Credits
100
17#
Post time 2021-12-2 08:03:11 | Show the author posts only
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register immediately

Points Rules

Privacy Policy|Creative-Destruction  

2022-1-25 23:20 GMT-5 , Processed in 0.040686 second(s), 23 queries .